mandag 25. mai 2009

Nest siste dag sammen som gravide...


I morra kommer oppdretter Bjørg for å hente Bayla. Da skal ho bo hos Bjørg helt til valpene har blitt store nok til å flytte til egne hjem. Terminen er førstkommende søndag, og vi venter i spenning! Tok et bilde av oss sammen i dag, fordi vi begge to er gravide for første gang. Det går bare litt fortere når man er hund, har jeg forstått. Jeg må vente til sammen førti uker, og Bayla bare åtte... -og etter fødsel, så "kaster" Bayla valpene ut etter åtte uker... Jeg må nok belage meg på at livet blir litt mer forandret, enn det blir for Bayla! Spennende er det uansett for oss begge!

4 kommentarer:

Zanto'en sa...

Oi, så fantastisk, Lillian! Fikk frysninger når jeg leste det :o)
Gratulerer så mye! Og stor kos til nydelige Bayla som snart blir mamma! Gleder meg til å se bilder og høre :oD
Skulle gjerne hatt en av hennes valper, jeg ;o)
Stor klem fra sleikepetter og "mor'ra"

Kari-Anne Undlien sa...

Tvi Tvi til dere begge! :D

Lillian Sundseth sa...

Takk for det! Gleder meg til å se dere neste helg, og til konkurranselydighet i Trondheim! Kan bli artig for meg, med uerfaren engelsk setter som vikar for Bayla, he, he!

Zanto'en sa...

Hehe - kjenner jeg deg rett, så fikser du det på strak arm - og den "uerfarne setteren" blir råflink og super erfaren på null komma svisj (om den ikke er det alt ;o))
Kjenner godt til det med "vikarer" (eller for min del låne hund), det kan kjennes utrolig tungt i starten men akk så moro når det løsner ;o)