onsdag 7. oktober 2009

Kjære alle instruktørelever, Morten, Cecilie og øvrige hundeeier-venner!




Gratulerer med gjennomført instruktørkurs, alle sammen! Gleder meg til å se dere igjen seinere!


Den 26. sept. kom lille Sigurd til verden! Her ser dere et bilde jeg skal sende til lokalavisa, og et av Sigurd og hans levende kosebamse, Bayla. Alt er bra med oss, og jeg gleder meg til Sigurd kan være med på hundetrening når han blir litt større. Må få meg en hund som tar godbitene litt mer forsiktig, slik at han kan øve seg på klikk og belønn etterhvert, he, he.

8 kommentarer:

Kristin Forså sa...

Så fin han er Lillian!

Jeg har med premie til deg fra Trondheim, så jeg må nok komme på besøk en dag (bra unnskyldning for å få treffe babygutten:)). Gleder meg til å treffe dere!!

Stor klem fra Kristin

Simen sa...

Å gratulerer!!! :-D Kjempefin! Nå fikk jeg utrolig lyst på barn selv...

Charlotte sa...

Hurra hurra! Veldig fint navn synes mannen her i huset. :-)

Camilla sa...

Hei Lillian!

Gratulerer med lille Sigurd, vi gleder oss til å møte dere på hundetrening etterhvert ;-)

Hilsen Camilla

Zanto'en sa...

Ååå for en skjønn liten prins! Gratulere SÅ MYE!
Gleder meg til å få hilse på ham og se dere igjen - savnet dere på siste samling :o)

Stooor klem fra Elín

Tone sa...

Halloen Lillian !
Gartulerer så mykje med den splitter nye fine guten ;-D
Tone og Jopplin

Kari-Anne Undlien sa...

Hei på deg Lillian! Gratulerer med vesle, skjønne gullet! :D

Lillian Sundseth sa...

Koselig å høre fra dere! Har virkelig savnet trening og treningsvenner i det siste! -men VELDIG kos å være hjemme med Sigurd også!