onsdag 24. november 2010

Stand up med Anders Hallgren!


Mandag 22. nov. arrangerte NKK foredrag med Anders Hallgren i Porskrunn. Jeg møtte spent opp med kulepenn og notatblokk, og forberedte meg på et foredrag med en voksen mann med lang erfaring i hundetrening. Da Anders entret senen, ble det fort klart at kulepennen kunne slenges ned i veska igjen! Dette var ikke noe foredrag av den gamle sorten, men skikkelig stand-up! Det viste seg at denne karen ikke bare er en dyktig "hundeeier-psykolog", men også en dreven komiker! Det var virkelig verdt halvannen times kjøring hver vei etter jobb! Jeg kom hjem som en smilende hundeeier, etter mange levende historier om hunder som etter nærmere ettertanke ikke var så "tokiga i hovudet" likevel. Benytt sjansen, dersom du får mulighet til å delta på et "foredrag" med Anders Hallgren!

1 kommentar:

Kari-Anne Undlien sa...

Jeg var på samme foredrag med Hallgren for et par år siden. Og jeg kan skrive under på at dette var underholdning av ypperste klasse! :D

Har skrevet noen ord om det i bloggen min jeg også :
http://karia-belgerbloggen.blogspot.com/2008/04/foredragskveld-med-anders-hallgren.html