onsdag 25. mars 2009

Endelig i gang med instruktørkurset!

14. og 15. mars startet instruktørkurset for Canis hundeskole. Vi hadde ei kjempefin helg, med en hyggelig gjeng fra Norge, Sverige, Danmark, og til og med Bergen! (he, he -takk for fine treningsøkter, Simen!) Det var artig å begynne å lære litt om det å være instruktør, og planlegging av leksjoner. -og så fikk vi utfordret hundene og oss selv med praktisk trening også. Baklengskjeding var et viktig tema for treningen. Jeg ser at vi har mye jobb foran oss, for å utvikle treningsferdigheter, nye øvelser, og gjøre skriftlige oppgaver. -men gleder meg til alt sammen! Etter denne kurshelga, har jeg begynt å trene grunnferdigheter, og frestyle-triks med setteren min. Ho ser ut til å elske at det endelig ble litt trening på henne også, så tror jeg skal fortsette med trening av begge hundene dette året. Får legge inn noen komiske bilder av engasjert setter i action en dag.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

Hei Lillian!! Så gøy at vi fant ut av dette da!!!! Sjekk ut charlotteogsokrates.blogspot.com

Charlotte sa...

Jeg jobber tirsdag formiddag, men hva med etter jobb??Jeg kan kjøre til Ulefoss jeg......