lørdag 12. desember 2009

Baklengskjeding av freestyleøvelser, -resultat



Denne helga har jeg hatt besøk av Christine og Kristin, Basso og Maya. Vi koste oss i skogen i går. Kirsti og Teo fra Notodden ble med oss ut, og vi trente rundering hele dagen. Utrolig deilig med en hel dag trening og barnevakt! I går kveld bestemte vi oss for at jeg skulle forsøke å få ferdig freestyle/baklengskjedings-oppgaven min. (Den jeg trenger for å bestå instruktørutdanningen). Inspirert av engasjerte venninner, baklengskjedet jeg hele sulamitten ferdig i løpet av kvelden. Tror ikke jeg har vært så effektiv på lenge... Øvelsene: Kryp, kose magen, hoppe over beinet, poter på rompa, inn mellom beina, gå mellom beina, sitt, bli sittende, snurr, stå på to, slalom, bukke og hodet under armen. Overraskende hvor fort hele programmet gikk unna når det var ferdig! Litt merkelig når man tenker på hvor tidkrevende hver enkelt øvelse, og ikke minst overgangene og baklengskjedingen er! Søndag droo vi ut i skogen på nytt. Kristin og Christine fikk trent en del, men jeg ble raskt ringt etter pga. meget urolig liten gutt hjemme. Neste helg er det julebord med Hønefoss-klanen, så da blir det mer skravling og trening. Fint å ikke si farvel for lang tid denne gangen!

3 kommentarer:

Unknown sa...

STILIG!!

Charlotte sa...

Flott Lillian!!! Det så jo ut som om dere ikke har gjort annet..hehe.. Neste desember slenger jeg meg gjerne med. Synd det ikke passet denne gangen :-)

Tone sa...

Hei på deg Lillian!
Det gledar oss å sjå at du er godt i gang med hundetrening igjen ;-) No må du ha ei retteleg god før-jol og jol, og eit flott nytt år !
Helsingar frå Tone og Jopplin