søndag 12. april 2009

Hurra, nå begynner det å løsne her!


Fant et bilde av Baylas pappa: Quik (riktig?) Paco. Flott kar!
Viktigste fremskritt i dag: Bayla klarte et helt åttetall mellom beina mine uten hjelp, flere ganger på rad, etter bare tre treningsøkter. Har benyttet targeting for å komme i gang med triks, fordi jeg har så angst for shaping. Får det liksom ikke til, og bikkja og jeg stresser hverandre opp... Få ta tak i shaping en annen dag. Finne noe enkelt å starte med...

Hun greide for andre økt på rad, å holde fast apporten ved inntakelse av utgangsstilling. Hurra, hurra!!!

Ronja er fortsatt søt og morsom, og greide for første gang frivillig stikke hodet under armen min (se bilde på tidligere innlegg), og ho står nå lenger på bakbeina uten å klatre på meg (ca. to sek.). For andre økt på rad, hadde ho god bakpartskontroll på klossen. Så kanskje LP ikke er umulig likevel. Det var bare å begynne å trene, så lærer ho sinnsykt fort. Ho er jo klikkerklok fra før, selv om ho ikke kan noen LP-øvelser. -så det gjør visst at ho lærer i super-fart. Bare meg det står på der, gitt. -forutsatt at det ikke sitter en tiur i nærmeste tre, he, he.

1 kommentar:

Linda sa...

Vi ses imorgen! Gleder mej og håper du kommer:o)